1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do stopki

Refundacja bez umów – przedłużony termin składania wniosków o utrzymanie uprawnienia do pobierania numerów recept!

Zgodnie z treścią zarządzenia Nr 114/2016/DGL Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 16 listopada 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie trybu i sposobu postępowania dotyczącego nadawania osobom uprawnionym unikalnych numerów identyfikujących recepty przekazanie wniosku o utrzymanie uprawnienia do pobierania numerów recept przez lekarzy, którzy nie rozwiązali umów upoważniających do wystawiania recept na leki refundowane przed 31 grudnia 2016 r., może nastąpić w terminie  6 miesięcy od dnia wygaśnięcia umowy upoważniającej tj. do 30 czerwca 2017 r.

Przypominamy, że 1 stycznia 2017 r. wygasną umowy upoważniające do wystawiania recept na leki refundowane. Osoby dotychczas uprawnione obecnie na podstawie zawartych z NFZ umów upoważniających do wystawiania recept na leki refundowane, które po dniu 1 stycznia 2017 r. chcą mieć dostęp do pobierania numerów recept refundowanych, powinny przekazać do oddziału wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, wniosek o utrzymanie uprawnienia do pobierania.

Wskazane powyżej zarządzenie przedłuża termin na złożenie tego wniosku do 30 czerwca 2017 r.

Zarządzenie Prezesa NFZ nr 114/2016/DGL dostępne na stronie internetowej Narodowego Funduszu Zdrowia.

W załączeniu - pismo  NFZ z dnia 23 grudnia 2016 r.

WI/NIL

Opublikował: Anna Pogorzelska

Data opublikowania: 2016-12-19 09:59:07