Zapytania ofertowe
OGŁOSZENIA AKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
w trybie rozeznania rynku na wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu
Przedmiotem niniejszego zaproszenia jest wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) na lata 2014-2020, Działanie 5.4, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer POWR.05.04.00-00-0099/16.
W zakres usługi wchodzi opracowanie graficzne, skład, łamanie, przygotowanie do druku, wydruk materiałów, zapis plików (materiałów szkoleniowych przekazanych przez Zamawiającego) na pendrive.
Liczba zamawianych zestawów: 280
(zestaw składa się z 1 teczki, 1 notesu, 1 długopisu,
1 pendrive).
Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od dnia zawarcia umowy.
Miejsce dostarczenia zamówienia:
Naczelna Izba Lekarska
ul. Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
Biuro Projektu „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów”.
Parametry materiałów szkoleniowych:
1) teczki:
- format A4
- liczba sztuk: 280
- teczka z gumką, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu - z mocną gumką i trzema zakładkami chroniącymi dokumenty przed wypadaniem (gumka założona w każdej teczce)
- okładka – według projektu wykonanego przez Wykonawcę, po akceptacji Zamawiającego, druk: jednostronny kolorowy na teczce
2) długopisy:
- metalowe ze skuwką metalową, lakierowane typu cosmo,
- liczba sztuk: 280
- kolor do wyboru przez Zamawiającego z gamy min. 10 kolorów przedstawionych przez Wykonawcę
- grawerowane laserowo dwustronnie , kolor monochromatyczny, wg wskazania Zamawiającego, tj. zamieszczenie logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym, logo Funduszy Europejskich POWER z odwołaniem słownym, logo NIL (projekt do akceptacji Zamawiającego)
- kolor wkładu: niebieski
3) notesy (skoroszyty):
- format A4
- liczba sztuk: 280
- liczba kartek: min. 30 w kratkę (dopuszczalne jednostronne kratkowanie)
- kartki klejone z lewej strony, zadruk kartek w sposób następujący:
- nagłówek: „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów”
- stopka: logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym, logo NIL , logo POWER z odwołaniem słownym oraz podpis „Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”
4) pendrive
- liczba sztuk: 280
- pojemność pen drivów: 4 GB,
- grawer jednostronny - logotypy UE i NIL
Wykonawca zapisze na wszystkich pen drive pliki z materiałami dydaktycznymi dla uczestników szkoleń, przekazane w wersji elektronicznej przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
- Oznakowanie wszystkich materiałów musi być zgodne z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów realizowanych w ramach POWER.
Wytyczne te znajdują się pod adresem: http://www.power.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-informacji-i-promocji-programow-operacyjnych-politykispojnosci-na-lata-2014-2020/
Wszystkie materiały pod względem
projektu graficznego i kolorystyki muszą być spójne
i tworzyć jednorodną całość
- Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich oraz winny spełniać normy bezpieczeństwa.
- Dostawa materiałów nastąpi na
koszt Wykonawcy, w opakowaniach firmowych odpowiadających właściwościom
materiałów, zapewniających ich całość
i nienaruszalność. - Wykonawca dostarczy wszystkie materiały własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
Termin
wykonania i dostarczenia materiałów: 10
dni roboczych od dnia podpisania umowy
z Zamawiającym.
Przewidywany termin podpisania umowy: 17.01.2020
Kryterium wyboru – CENA 100%
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
Ofertę należy przesłać na załączonym formularzu w
terminie do dnia 15.01.2020r. na adres
e-mail: fizjoterapeuci@hipokrates.org wpisując w treści maila "Oferta
na materiały szkoleniowe".
ZAPYTANIE OFERTOWE - do pobrania
ARCHIWALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
w trybie rozeznania rynku na pełnienie funkcji Opiekuna szkoleń stacjonarnych
Przedmiotem niniejszego zaproszenia jest usługa pełnienia funkcji Opiekuna szkoleń w ramach projektu „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) na lata 2014-2020, Działanie 5.4, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer POWR.05.04.00-00-0099/16.
Projekt skierowany jest do 400 fizjoterapeutów zatrudnionych w publicznym systemie ochrony zdrowia i wykonujących czynności zawodowe fizjoterapeuty.
W ramach projektu realizowane są szkolenia 6-dniowe (6 godzin dziennie, ogółem 36 godzin szkoleniowych dla 1 grupy) w 20 grupach średnio 20 osobowych.
Wyłonionym przez Beneficjenta realizatorem szkoleń jest Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie. Szkolenia odbywają się w Warszawie przy ul. Roentgena 5 w systemie 6 –dniowym ciągłym, tj. od poniedziałku do soboty.
Planowane terminy szkoleń:
09 - 14 grudnia 2019 r.
16 - 21 grudnia 2019 r.
13 - 18 stycznia 2020 r.
20 - 25 stycznia 2020 r.
27 stycznia 2020 r. - 1 lutego 2020 r.
3 - 8 lutego 2020 r.
10 - 15 lutego 2020 r.
17 - 22 lutego 2020 r.
24 - 29 lutego 2020 r.
2 - 7 marca 2020 r.
9 - 14 marca 2020 r.
16 - 21 marca 2020 r.
23 - 28 marca 2020 r.
20 - 25 kwietnia 2020 r.
4 - 9 maja 2020 r.
11 - 16 maja 2020 r.
Do obowiązków opiekuna szkoleń należeć będzie:
- Dbanie o wysoką jakość kształcenia;
- Współdecydowanie o doborze kadry dydaktycznej;
- Przedstawianie uczestnikom szkolenia: celu, programu i organizacji kształcenia;
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów uczestników szkoleń (obecność w trakcie szkoleń);
- Udzielanie indywidualnych konsultacji uczestnikom;
- Zebranie wśród uczestników szkoleń podpisów na listach uczestnictwa;
- Techniczna organizacja szkolenia (oznakowanie sali konferencyjnej i jej otoczenia wynikających z obowiązku Beneficjenta realizującego szkoleniowy projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej);
- Zbieranie i analizowanie opinii o przebiegu szkolenia;
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją zajęć teoretycznych oraz nad prowadzeniem dokumentacji przebiegu szkolenia;
- Bieżące kontakty z trenerami/wykładowcami i wyłonionymi wykonawcami usług współistniejących podczas realizacji szkolenia (catering, usługi hotelowe);
- Sprawy organizacyjne związane z zabezpieczeniem zaplecza na szkolenia;
- Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników;
- Przeprowadzanie ewaluacji szkolenia na podstawie ankiet ze szkoleń;
- Wydawanie uczestnikom certyfikatów;
- Przygotowywanie informacji sprawozdawczych nt. zrealizowanych szkoleń
(na podstawie wzoru sprawozdania przygotowanego przez Zamawiającego).
Warunki, które musi spełniać Oferent:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do właściwej realizacji zamówienia, tj.:
- w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert pełnili funkcję opiekuna szkoleń stacjonarnych, ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń realizowanych
w ramach funduszy unijnych, - posiadają doświadczenie zawodowe w pracy w podmiotach leczniczych.
Spełnienie warunku musi być wykazane w załączniku nr 1 do formularza ofertowego
Planowana forma zatrudnienia – umowa zlecenie.
Zamawiający przyjmuje, że opiekun szkoleń poświęci średnio 10 godzin pracy na rzecz sprawowania opieki podczas szkolenia dla 1 grupy.
Termin realizacji usługi: grudzień 2019- czerwiec 2020.
W przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu, termin realizacji usługi też zostanie wydłużony.
Biuro Projektu „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów” znajduje się w Naczelnej Izbie Lekarskiej w Warszawie przy ul. Sobieskiego 110.
Przewidywany termin podpisania umowy: 10.12.2019
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
Ofertę należy przesłać na załączonym formularzu w terminie do dnia 09.12.2019r. na adres e-mail: fizjoterapeuci@hipokrates.org wpisując w treści maila "Oferta na Opiekuna szkoleń".
Załączniki:
- Załącznik nr 1 do formularza ofertowego - oświadczenie Oferenta
Zaproszenie do złożenia oferty
w trybie rozeznania rynku na wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu
Przedmiotem niniejszego zaproszenia jest wykonanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (POWER) na lata 2014-2020, Działanie 5.4, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer POWR.05.04.00-00-0099/16.
W zakres usługi wchodzi opracowanie graficzne, skład, łamanie, przygotowanie do druku, wydruk materiałów, zapis plików (materiałów szkoleniowych przekazanych przez Zamawiającego) na pendrive.
Liczba zamawianych zestawów: 300
(zestaw składa się z 1 teczki, 1 notesu, 1 długopisu,
1 pendrive).
Termin realizacji zamówienia: do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Miejsce dostarczenia zamówienia:
Naczelna Izba Lekarska
ul. Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
Biuro Projektu „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów”.
Parametry materiałów szkoleniowych:
1) teczki:
- format A4
- liczba sztuk: 300
- teczka z gumką, wykonana z mocnego, barwionego i lakierowanego z jednej strony kartonu - z mocną gumką i trzema zakładkami chroniącymi dokumenty przed wypadaniem (gumka założona w każdej teczce)
- okładka – według projektu wykonanego przez Wykonawcę, po akceptacji Zamawiającego, druk: jednostronny kolorowy na teczce
2) długopisy:
- metalowe ze skuwką metalową, lakierowane, np. typu cosmo lub podobne,
- liczba sztuk: 300
- kolor do wyboru przez Zamawiającego z gamy min. 10 kolorów przedstawionych przez Wykonawcę
- grawerowane laserowo dwustronnie , kolor monochromatyczny, wg wskazania Zamawiającego, tj. zamieszczenie logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym, logo Funduszy Europejskich POWER z odwołaniem słownym, logo NIL (projekt do akceptacji Zamawiającego)
- kolor wkładu: niebieski
3) notesy (skoroszyty):
- format A4
- liczba sztuk: 300
- liczba kartek: 60 w kratkę (dopuszczalne jednostronne kratkowanie)
- kartki klejone z lewej strony, zadruk kartek w sposób następujący:
- nagłówek: „Doskonalenie kwalifikacji zawodowych i kompetencji miękkich fizjoterapeutów”
- stopka: logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym, logo NIL , logo POWER z odwołaniem słownym oraz podpis „Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”
4) pendrive
- liczba sztuk: 300
- pojemność pen drivów: 8 GB,
- grawer jednostronny - logotypy UE i NIL
Wykonawca zapisze na wszystkich pen drive pliki z materiałami dydaktycznymi dla uczestników szkoleń, przekazane w wersji elektronicznej przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
- Oznakowanie wszystkich materiałów musi być zgodne z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów realizowanych w ramach POWER.
Wytyczne te znajdują się pod adresem: http://www.power.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/wytyczne-w-zakresie-informacji-i-promocji-programow-operacyjnych-politykispojnosci-na-lata-2014-2020/
Wszystkie materiały pod względem
projektu graficznego i kolorystyki muszą być spójne
i tworzyć jednorodną całość
- Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich oraz winny spełniać normy bezpieczeństwa.
- Dostawa materiałów nastąpi na
koszt Wykonawcy, w opakowaniach firmowych odpowiadających właściwościom
materiałów, zapewniających ich całość
i nienaruszalność. - Wykonawca dostarczy wszystkie materiały własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
Termin
wykonania i dostarczenia materiałów: 10
dni roboczych od dnia podpisania umowy
z Zamawiającym.
Przewidywany termin podpisania umowy: 12.12.2019
Kryterium wyboru – CENA 100%
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
Ofertę należy przesłać na załączonym formularzu w
terminie do dnia 10.12.2019r. na adres
e-mail: fizjoterapeuci@hipokrates.org wpisując w treści maila "Oferta
na materiały szkoleniowe".
Załączniki:
Przedmiot | W ramach procedury rozeznania rynku zapraszamy do składania ofert na wykonywanie usługi polegającej na opracowaniu graficznym i wydrukowaniu materiałów informacyjnych i konferencyjnych w ramach projektu szkoleniowego p.n. "Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii oraz profilaktyki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Termin | Dostawa do 10.10.2019 r. |
Szczegółowy opis usług wchodzących w skład zamówienia | Przedmiotem wyceny jest wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjnych, tj. broszury informacyjnej oraz plakatów informacyjnych a także materiałów konferencyjnych tj. teczki konferencyjne, długopisy, notesy. Zakres zamówienia obejmuje: - projekt graficzny produktu, - wykonanie produktów, - transport produktów do siedziby NIL w Warszawie, - umieszczenie na
wszystkich produktach oznaczeń tj. logo NIL oraz logotypy Fundusze Europejskie - Program
Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, logo UE z odwołaniem słownym do UE Szczegółowe informacje nt. ww. produktów znajdują się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia ( załącznik 1). Oznaczenia te muszą być wykonane zgodnie z „Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020”. Dokumenty do pobrania na stronie https://www.power.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/. Do oznakowania produktów Wykonawca użyje metody najbardziej adekwatnej do powierzchni materiału. Metoda znakowania zostanie uzgodniona z Zamawiającym w Warszawie przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. W Szczegółowym opisie artykułów informacyjno-promocyjnych Zamawiający określił przy każdym produkcie, które z oznaczeń musi zostać umieszczone na każdym z artykułów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia projektu produktów Zamawiającemu. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca uzgodni wygląd produktów z Zamawiającym. |
Cena | Wycena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją tego zamówienia i zostać przesłana w formie skanu na formularzu z załącznika 2. Prosimy o podanie
ceny usługi brutto w złotych polskich – łącznej ceny całego zamówienia oraz
jednostkowych kosztów każdego Do wyceny należy załączyć zdjęcia proponowanych artykułów. |
Informacje dodatkowe | Usługa będzie współfinansowana ze środków Unii
Europejskiej Kolorystyka materiałów promocyjnych i
konferencyjnych zgodna |
Kontakt | Wykonawcy gotowi wykonać opisany przedmiot zamówienia powinni przesłać wycenę w terminie do 17 września 2019 r. na adresy poczty elektronicznej: wytyczne@hipokrates.org Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego: Iwona Barańska – i.baranska@hipokrates.org, tel. 22 558-80-47 |
Uwaga | Niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Załączniki:
Zał. 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał. 2 – formularz wyceny zamówienia
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
Przed opracowaniem oferty należy zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego i wymagań Zamawiającego określonych w Zapytaniu ofertowym.
Ofertę należy przesłać na załączonym formularzu w terminie do dnia 17.09.2019r. na adres e-mail:wytyczne@hipokrates.org
OGŁOSZENIA ARCHIWALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
w trybie rozeznania rynku na druk wytycznych
W ramach procedury rozeznania rynku zapraszamy do składania ofert na wykonywanie usługi polegającej na opracowaniu graficznym, składzie, łamaniu, przygotowaniu do druku oraz wydruku wytycznych (5 różnych dokumentów) w ramach projektu szkoleniowego p.n. "Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii oraz profilaktyki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Parametry techniczne dokumentów:
- format dokumentów: A4 pion (210x297)
- zadruk: dwustronny 4/4 okładka, 4/4 wnętrze
- oprawa - klejenie
- liczba dokumentów: 5
- liczba stron z okładką (różna w zależności od dokumentu): 4+ 72/88/68/80/136
- gramatura papieru - środek offset 90g/m2,
- wymagania dla środka: kolor, kreda (mat) 90 gram, druk 4/4
- wymagania dla okładki- okładka kreda laminowana 250g/m2, kolor 4/4 , folia błysk (jednostronnie 1/0)
- lakierowanie, foliowanie okładki: folia połysk
- nakład: 500 sztuk dla każdego rodzaju dokumentu, ogółem 2500 sztuk
Dodatkowe wymagania:
1) dokumenty mają zostać zapakowane w opakowania zbiorcze, zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych.
2) Wykonawca wykona projekt graficzny wytycznych i przekaże do akceptacji Zamawiającego. W projekcie graficznym mają zostać uwzględnione logotypy oraz informacja o współfinansowaniu wydawnictwa ze środków Unii Europejskiej (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój). Wykonawca przekaże prawa autorskie do wykonanych projektów graficznych Zamawiającemu oraz przekaże Zamawiającemu pliki źródłowe, otwarte do projektów w formacie umożliwiającym edycję.
3) dokumenty zostaną dostarczone do Naczelnej Izby Lekarskiej, Warszawa ul. Sobieskiego 110.
W wycenie prosimy o podanie ceny całkowitej oraz terminu realizacji zamówienia (w dniach).
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) ze względu na szacowaną wartość zamówienia nieprzekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
Przed opracowaniem oferty należy zapoznać się dokładnie z treścią zapytania ofertowego i wymagań Zamawiającego określonych w Zapytaniu ofertowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.Ofertę należy przesłać na załączonym formularzu w terminiedo dnia 12.06.2019r. na adres e-mail:wytyczne@hipokrates.org wpisując w treści maila "Oferta na druk wytycznych".
Szacowanie wartości zamówienia
W ramach przygotowań do rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę polegającą na opracowaniu graficznym, składzie, łamaniu, przygotowaniu do druku oraz wydruku wytycznych (5 różnych dokumentów) w ramach projektu szkoleniowego p.n. "Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii oraz profilaktyki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Naczelna Izba Lekarska zwraca się z prośbą o wycenę usługi zgodnie z poniższym opisem:
Parametry techniczne dokumentów:
- format dokumentów: A4 (210x297)
- oprawa - zszycie
- liczba dokumentów: 5
- liczba stron (różna w zależności od dokumentu): 69, 85, 66, 77, 134
- gramatura papieru - środek offset 90g/m2,
- druk dwustronny;
- wymagania dla środka: kolor, kreda (mat) 90 gram, druk 4/4
- wymagania dla okładki - okładka kreda laminowana 250g/m2, kolor 4/4 , folia błysk (jednostronnie 1/0 lub lakier UV +folia mat. na zewnętrznej okładce + nabłyszczane loga, zdjęcia)
- nakład: 300 sztuk dla każdego rodzaju dokumentu, ogółem 1500 sztuk
Dodatkowe wymagania:
1) dokumenty mają zostać zapakowane w opakowania zbiorcze po 100 sztuk. Opakowania zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych.
2) Wykonawca wykona projekt graficzny wytycznych i przekaże do akceptacji Zamawiającego. W projekcie graficznym mają zostać uwzględnione logotypy oraz informacja o współfinansowaniu wydawnictwa ze środków Unii Europejskiej (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój).
3) dokumenty zostaną dostarczone do Naczelnej Izby Lekarskiej, Warszawa ul. Sobieskiego 110.
W wycenie prosimy o podanie ceny całkowitej (z wyszczególnieniem ceny za projekt, skład, druk) oraz terminu realizacji zamówienia (w dniach).Wycenę prosimy przesłać w terminiedo dnia 13.04.2019r.
na adres e-mail:wytyczne@hipokrates.org wpisując w treści maila
"Druk wytycznych".
Szacowanie wartości zamówienia
W ramach przygotowań do udzielenia zamówienia publicznego na usługę przeprowadzenia weryfikacji tłumaczeń pisemnych (EN-->PL) w ramach projektu pn. „Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii oraz profilaktyki” nr POWR.05.04.00-000088/16 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Naczelna Izba Lekarska zwraca się z prośbą o wycenę usługi zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Naczelna Izba Lekarska
ul. Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559 13 24
fax. (22) 559 13 23
II. Opis przedmiotu Zamówienia
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o:
1) wycenę brutto usługi weryfikacji tłumaczenia pisemnego z języka angielskiego na język polski (EN -> PL) tekstów:
a) GIN-McMaster Guideline Development Checklist
(https://cebgrade.mcmaster.ca/guidelinechecklistonline.html)
b) GIN-McMaster Guideline Development Checklist – Glossary of Terms
(https://cebgrade.mcmaster.ca/checklistglossaryprintable.pdf)
Wersje dokumentów do weryfikacji w języku polskim dostarczy Zamawiający.
2) Przedstawienie orientacyjnego terminu realizacji tłumaczenia.
III. Wymagania dotyczące oferty
Weryfikację powinien przeprowadzić ekspert biegły w języku polskim (native speaker) i języku angielskim, posiadający wiedzę o metodologiach tworzenia wytycznych klinicznych zgodnie z Evidence Based Medicine.
Prosimy o złożenie:
a) CV osoby, która wykona tłumaczenie,
IV. Termin składania ofert
Ofertę należy złożyć e-mailowo do dnia 25.02.2019 r. – na adres e-mail: wytyczne@hipokrates.org
ZAPYTANIE O CENĘ
Prowadzone w trybie rozeznania rynku
na wykonanie layout platformy internetowej
w ramach projektu
„Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii
oraz profilaktyki”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Naczelna Izba Lekarska
ul. Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa
tel. (22) 559 13 24
fax. (22) 559 13 23
- Opis przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jestwykonanie layoutu i osadzenie warstwy graficznej na platformie e-learningowej Naczelnej Izby Lekarskiej (Moodle wersja 3.5.2+) w ramach projektu pn. „Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii oraz profilaktyki” nr POWR.05.04.00-000088/16 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Layout powinien nawiązywać do kolorystyki i wzoru strony Naczelnej Izby Lekarskiej (https://www.nil.org.pl/).
Layout strony przygotowany będzie w oparciu o projekt graficzny wykorzystujący technologię RWD i będzie zgodny ze standardem WCAG 2.0; Szata graficzna serwisu będzie uwzględniała zamieszczenie logotypów NIL, EFS, POWER& zgodnie z zasadami identyfikacji wizualnej opisanymi http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/9916/KIW_CMYK_09102015.pdf.
Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu dwie propozycje layoutu (jedna do wyboru): dla strony głównej, strony przykładowego kursu oraz konta użytkownika.
Koszty zdjęć/grafiki wykorzystanych w celu wykonania layoutu pokrywa Wykonawca;
- Termin zgłoszeń
Ofertę, zawierającą cenę brutto oraz proponowany termin realizacji zamówienia proszę składać w terminiedo dnia 25 stycznia 2019r godzina 16:00 na adres: wytyczne@hipokrates.org
Szacowanie wartości zamówienia
W ramach przygotowań do rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę opracowania kursów e-learningowych, umożliwiających zdobycie praktycznych umiejętności oraz rozwijanie kompetencji w dziedzinie:
a) Diagnostyki i leczenie chorób układu krążenia
b) Diagnostyki i leczenia chorób psychicznych, w tym poznanie zasad badania i opisu stanu psychicznego, wybór i interpretacja wyników badań diagnostycznych (w tym elektroenelocelografii), zasady wyboru psychoterapii, zasady lecznictwa psychiatrycznego
c) Diagnostyki i leczenie chorób układu oddechowego
d) Diagnostyki i leczenie chorób układu kostno-stawowo -mięśniowego
e) Komunikacji i budowania relacji pomiędzy lekarzami pierwszego kontaktu a lekarzami specjalistami
w ramach projektu szkoleniowego p.n. "Podnoszenie kwalifikacji lekarzy poprzez przeprowadzenie ogólnopolskich standaryzowanych szkoleń w zakresie postępowania diagnostycznego, terapii oraz profilaktyki" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Naczelna Izba Lekarska zwraca się z prośbą o wycenę wyżej wymienionej usługi zgodnie z opisem zamieszczonym w załączeniu.
Wycenę prosimy przesłać w terminie do dnia 19.11.2018r. na adres e-mail: wytyczne@hipokrates.org wpisując w treści maila"Kursy e-learning".
Szacowanie wartości zamówienia
W ramach przygotowań do udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie recenzji do raportów opracowywanych w ramach programu "Razem dla Zdrowia", Naczelna Izba Lekarska zwraca się z prośbą o wycenę usługi zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
Przygotowanie recenzji do raportów w ramach projektu „Razem dla Zdrowia”
Zapytania o cenę
z dnia 03.04.2017 r.
prowadzone w trybie rozeznania rynku
Szacowanie wartości zamówienia
W ramach przygotowań do rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie walidacji umiejętności i kompetencji nabytych przez uczestników projektu szkoleniowego p.n. "Zdrowa administracja podstawą skuteczności podmiotów leczniczych", Naczelna Izba Lekarska zwraca się z prośbą o wycenę wyżej wymienionej usługi zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.
Wycenę prosimy przesłać w terminie do 11.06.2018r. na adres e-mail:zdrowa.administracja@hipokrates.org, wpisując w treści maila "Walidacja szkoleń".